Przy wnioskowaniu o przyznanie wsparcia zachęcamy do korzystania z formularzy on-line, które umożliwiają zdalne przeprowadzenie procesu wsparcia. Korzystanie z papierowych formularzy wymaga ich odręcznego podpisu oraz dostarczenia do BON osobiście lub drogą pocztową.

Procedura składania wniosków poprzez formularze on-line jest następująca:

  1. Wypełnij formularz on-line wniosku.
  2. W formularzu podaj swój adres e-mail zarejestrowany w systemie USOSweb. Zweryfikuj prawidłowość tego adresu, podając go dwukrotnie.
    • Adres e-mail pełni rolę poświadczenia wniosku, dlatego musi on być zarejestrowany w systemie USOSweb.
    • Jeśli chcesz użyć adresu e-mail innego niż zarejestrowany w systemie USOSweb musisz ten adres podać i poświadczyć osobiście w BON.
  3. Kliknięcie przycisku „Wyślij” dla wypełnionego wniosku spowoduje wysłanie na podany adres e-mail (twój e-mail) wiadomości z linkiem do potwierdzenia.
  4. Masz 72 godziny na potwierdzenie swojego wniosku przez otwarcie powyższego linku. Dopiero wtedy złożysz wniosek do BON i otrzymasz potwierdzenie w kolejnej wiadomości e-mail.
  5. Jeśli na twój adres e-mail przyszła wiadomość dotycząca wniosku, który został wypełniony przez kogoś innego, zignoruj ją.
  6. Jeśli dane we wniosku wymagają poprawy lub odnośnik potwierdzający wygasł, możesz ponownie wypełnić formularz online.