Wsparcie mailowe technologii dostępnościowych Google

 

(Zrzut ekranu – Strona GOOGLE ACCESSIBILITY BLOG)

Zespół ds. Ułatwień dostępu Google uruchomił specjalny zespół wsparcia dla osób niepełnosprawnych. Zespół pomocy technicznej udziela odpowiedzi na pytania dotyczące korzystania z technologii wspomagających w produktach Google, oraz funkcji dostępności w usługach Google.

Usługa została udostępniona na prośbę społeczności osób używających technologii dostępności w produktach Google.

Ze wsparcia można skorzystać od poniedziałku do piątku w godzinach 8: 00-17: 00 czasu PST.

Wsparcie jest dostępne w języku angielskim za pośrednictwem Email.

Pisać można na adres: mailto:disability-support-external@google.com

Odpowiedź od przedstawiciela pomocy technicznej powinniśmy otrzymać w przeciągu 72 godz.

Zespół pomocy technicznej pracuje nad poszerzeniem swojego wsparcia na inne języki i kanały komunikacji.

Źródło

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.apps.helprtc&hl=plhttps://www.google.com/accessibility/blog/post/announce-disability-support.html

Dodatkowo ze sklepu Google można pobrać i zainstalować na urządzeniu z Androidem aplikację o nazwie “Usługi Pomocy Google”, za pośrednictwem której w razie problemów można udostępnić ekran swojego urządzenia konsultantowi pomocy technicznej Google. Aplikacja dostępna jest pod tym linkiem:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.apps.helprtc&hl=pl

czas PST – standardowy czas pacyfiku. Więcej o nim można przeczytać tutaj

http://pl.thetimenow.com/pst/pacific_standard_time